Posted by: Lauma | 2010-09-17

Iepērkoties II: ieteikumi ražotājiem

Siers. Es esmu ēdusi visdažādāko krāsu sierus, sākot no pilnīgi baltiem līdz tumši dzelteniem un spilgti zaļiem. Kāpēc Tu, ražotāj, sāki pie tā siera likt to pārtikas krāsvielu, par kuras ietekmi uz veselību es nekā nezinu?! Krāsa īpaši nav mainijusies. Tad uzraksti vismaz godīgi, ka tas ir konservants, un man varbūt neradīsies iespaids, ka mani klaji muļķo.

Piens. Es labprāt pirktu pienu, kam uzticos (neskatoties uz to, ka viņš ir dārgāks), ja es varētu nopirkt sev vienam vakaram 0,5l paciņu, lai atlikums nesabojājās.

Garšvielu maisījums. Sastāvs: “burkāni, sīpoli, garšvielu maisījums”. Paldies, es to izlasot uzreiz sapratu, vai tur ir anīss vai kajēnas pipari, vai E621.

Tara. Vai stikla pudeles ir vienīgais ekoloģiskais šķidrumu iepakošanas veids? Diez vai. Bet vissmagākais gan, un tā kā man mašīnas nav, tad tas ietekmē manu izvēli. It īpaši ja pudeles svars ir pielīdzināms iegūtās preces savaram.

P.S. Sūdzības ņemtas no dzīves, bez pārspīlējumiem.


Vēlies kaut ko piebilst?

Kategorijas

