Posted by: Lauma | 2011-03-09

Nedienas ar banku

Swedbank-a “drošības apsvērumu” dēļ nobloķēja manu vienīgo karti, kā rezultātā es pamatīgi savīlos Swedbank-as sevisā. Jau atkal.

Rīts sākās ar pusmiegā saņemtu īsziņu “Sveiki! Rupejoties par Jusu drosibu, Jusu OPEN karte ir aptureta. Ludzam sazinaties ar Swedbank jaunas kartes sanemsanai! t.67444448 Jusu Swedbank”. Pabrīnījos, padomāju, ka man tak Open karte jau kādu gadu vismaz vairs nav, un nolēmu tam pievērsties vēlāk. Diemžēl, tas, ka ISIC (kas, starp citu, ir mana vienīgā karte) arī ir OPEN, man prātā neienāca.

Nākamreiz šī īsziņa man atausa prātā, kad Stockmann karšu automātiņš atteicās komunicēt ar manu karti – sešos pēcpusdienā. Dodos uz banku. Rinda, protams, liela, nosēdēju tuvu stundu.

Saruna ar bankas meiteni izvērsās visnotaļ nomācoša. Viņa kā mantru atkārtoja “tas ir drošības nolūkos”, bet sīkāk neko paskaidrot nemācēja (meitenes kā cilvēka pat žēl – neba viņa vainīga, ka es gribu zināt un izprast lietas, kas citus neinteresē). Es, iespējams, esot iepirkusies internetā un tā sakarā notikusi kāda informācijas noplūde. Es, diemžēl, tikai jau no bankas izgājusi, izdomāju, ka šī karte man ir tikai kopš janvāra – kopš tā laika nevienai konferencei reģistrējusies neesmu un internetā ar karti es neiepērkos vispār nekad, nekādā veidā. Karte ir lietota tikai naudas izņemšanai bankomātos un pirkumiem veikalos.

Un tālāk sekoja pat labākais:  karti taisīs nedēļu. Izņēmuma kārtā šodien man varot piedāvāt no konta noņemt naudu bez komisijas maksas. Rīt un visas pārējās dienas komisijas maksa būs 2% no izņemtās summas, ne mazāk kā 2,50LVL.

Kāpēc, pie velna, man vispār būtu bankai jāmaksā par to, ka viņi man atdod manu naudu?! Jo īpaši tad, kad es visticamāk viņu pašu līko roku dēļ esmu palikusi bez vienīgās kartes un iespējām brīvi piekļūt savai naudai. Paldies visiem augstajiem spēkiem, ka es šodien esmu Latvijā, nevis viena pati klaiņāju kādas konferences starplaikos pa kārtējo pilsētiņu, kuras vārdu mani draugi ir dzirdējuši vien pāris reizes mūžā.

P.S. Turpmāk turēšu sev divas aktīvas kartes.


Responses

  1. Situācija līdzīga tikai – es to uzzinaaju ejot pusdienaas un atšķirībā no tevis – man sms atsūtīts netika
    zjeel ka es neaizgaaju uz chili picu – vareetu banku par moraalo kaiteejumu iesuudzeet:/

  2. Ouč, vēl nelādzīgāk un nepatīkamāk. Aptaujāju sev pazīstamos Swedbank lietotājus – trijiem neviena no vairākām kartēm nav bloķēta, trijiem – ir bloķētas.

  3. es ar zinu vairaakus kas painformēti ka kaada no karteem ir blokaa – lielaakais daljai tieshi Open arī bija

    man te biedri smejās – nez par morālo kaitējumu varētu kaut ko dabūt😀

  4. Hmmm. Lai vai kāds tam būtu pamatojms, bet banka mani vakar sazvanīja un jau šodien ap pusdienlaiku visas savas kartes biju dabūjusi rokā (nekādas nākamās otrdienas). Kontā kreisu darījumu nav, karte konferences reģistrācijas apmaksāšanai ir man ķepā, tracis veiksmīgi noslēdzies🙂


Vēlies kaut ko piebilst?

Kategorijas

