Posted by: Lauma | 2011-03-24

Basturmas uzkoda

Receptes ideja ir ārkārtīgi vienkārša, un 2 no 3 sastāvdaļām es aizvietoju ar citām, tāpēc man negribās pārrakstīt oriģinālrecepti😀

Ēdiena tips: uzkodas;
Sarežģītība: viegli, ja izdodās atdalīt basturmas šķēlītes;
Roku ķēpāšana: vidēja.
Recepte no Pavārgrāmatas puišiem, kas vēlas pārsteigt meitenes 32.lappuses.

  • basturma (vītināta lielopu gaļa ar garšvielām);
  • Filadelfijas siers;
  • žāvētas vīģes.

Atdala basturmas šķēlītes (tā, ko es pērku ir vakumiesaiņojumā un labi salipusi, tāpēc parasti atdalīšanā jāiesaista nazis). Sagriež vīģes strēmelītēs. Ņemam basturmas šķēlīti, uzliekam uz tās pustējkaroti līdz tējkaroti filadelfijas siera un pa virsu 1-2 strēmelītes vīģes. Ja basturmas šķēle ir liela, var mēģināt tīt rullītī.

Pirmo uzkodu pagaršo un atbilstoši piekoriģē siera daudzumu – jo basturma ir sāļāka, jo vairāk siera iesaku likt.

Kad es taisīju, man bija 30 grami basturmas, un kādi 60-75 grami Filadelfijas siera (nepilna mazā paciņa), bet tas ļoti variē atkarībā no taisītāja gaumes🙂


Vēlies kaut ko piebilst?

Kategorijas

