Posted by: Lauma | 2014-08-14

Recepšu beigas

Uzturēt privāto recepšu krājumu publiski sakārtotu tomēr ir čakars, turklāt tad ir visu laiku jādreb par autortiesībām. Tā nu es beigšu to darīt. Vai varat ieteikt, kā Jūs uzturat savas receptes? Kladīte ir labs veids, bet es gribu digitāli un maksimāli strukturēti. Vai tam ir kādi rīki?

Lielāko daļu recepšu no šejienes es izņemu, bet, ja Tu atrodi, ka vēlies dabūt kaut ko, kas te agrāk bija un tagad pietrūkst, uzraksti man (lauma pret iekš to gūgl past vai šeit komentāros) un es Tev aizsūtīšu.

Neregulāri un pa retam šeit pievienošu pa kādai receptei, kas būs manas improvizācijas rezultāts, pretstatā līdz šim pamatā no grāmatām izrakstītajām.


Vēlies kaut ko piebilst?

Kategorijas

